שמח פה ושמח שם

WP_20150826_007

איזה קטעים היו לי ביום רביעי.

חבר שלי הזמין אותי לחתונה של הבן שלו, ואני להפתעתי הצלחתי אפילו להגיע.

זה היה במאה שערים, בין הפאשקווילים המתלהמים , לצד צללי הטאליבן , כמו שאומרים "בלב האפלה"

את החופה ערך האדמו"ר מקטשניף, שאין לי מושג מי זה, רק אני יודע שישנם שניים כאלו והם לא מדברים.
זאת אומרת , הם כן מדברים, רק לא אחד עם השני.
בקיצור, אמרו לי שהחופה בשש , והגעתי בשש וחצי ואז גיליתי שהחופה בשבע כי הקרטשניף לא הגיע ואחרי שהוא הגיע הוא לא הסכים לצאת מהאוטו, אין לי מושג למה, אולי הוא פחד שהקרטשניף השני שם והוא יצטרך לדבר איתו.

קטעים.

הקיצר , הייתי עם הבת שלי, ובמיוחד דאגתי שהיא תבוא בשמלה חגיגית ארוכה עם שרוולים.
הבעיה ששם , אצל הקנאים , אין כזה דבר "מחיצה" בין הגברים והנשים.
שמה, תאמינו או לא , יש אולם לנשים ואולם לגברים וכשמביאים את הכלה שמים לה על הראש מין כיסוי לבן בעובי של המגבת של הילטון, כדי שאף אחד לא יוכל לדעת אם מדובר בבחורה , או בחשמלאי פליפיני בשמלה לבנה.

אז הייתי צריך לעשות כל מיני קומבינות כדי שתבוא מישהי , להכניס את הבת שלי לתוך האולם של הנשים ולהציע לה מקום.
הבת , דווקא מאוד נהנתה.

ישר כשהיא הגיעה , התנפלו עליה המון ילדות חסידיות וערכו לה תשאול יסודי שהתנהל בערך כך:
חסידיות: מאיפה הגעת?
בת: מרמת גן.
חסידיות: איך הגעת ממקום כל כך רחוק?
בת: נסעתי באוטו.
חסידיות: מה, יש לכם אוטו בבית?
בת: לכולם יש אוטו בבית.
חסידיות: את לובשת גרביונים?
בת: לא.
חסידיות: ברמת גן לא לובשים גרביונים?
בת: לובשים.
חסידיות: אז למה את לא לובשת גרביונים?
בת: כי עכשיו אין לי בית ספר.

בקיצור, היה לה נורא נחמד וגם לי היה נחמד לזלול שלוש פרוסות של קיגל ירושלמי מפולפל, רק אחר כך לא הצלחתי להשאר ער בנהיגה אז ניכנסנו לבית חנינה וקניתי לה שוקו פלסטיני ולעצמי פחית קרטון , עם לאטה מאוסטריה.

אין כמו חלב נוכרי.

רק בשמחות.

פורסם ב-28 באוגוסט 2015,ב-כללי. סמן בסימניה את קישור ישיר. השארת תגובה.

להשאיר תגובה

