אני כפי ארימה

אחת מהסיבות שאני מאמין באלוהים היא שהעולם בנוי ממש גרוע.

זה לא הגיוני שהאדם היה ממציא משהו כזה.
אמנם אנחנו מכירים הרבה דוגמאות לטיפשות האנושית , אבל הרבה פעמים , כשאנחנו נתקלים באיזו המצאה חדשה , או קוראים מאמר , אנחנו נוכחים לדעת כמה תשומת לב והגיון אנשים מסוגלים להשקיע ולהעניק.

חעומת זאת , כשאנחנו מסתכלים על העולם , אנחנו טירוף , אנחנו רואים זוועה.
ניח מנגנון הרצון הוא אחד מהדברים המופרעים ביותר שקימים , או המודל הזה הקבלי של האור הישר והאור החוזר.

כאילו, אם נסתכל על הבריאה, אנחנו עשוים לחשוב שמישהו רצה שאנשים פשוט יסתובבו כמו פסיכים כל החיים שלהם.
זה באמת ככה, זה איום ונורא.

זו הסיבה שלא מתחשק לי הפעם לאחל "שנה טובה" לכם , לקוראים שלי.
אני הרי עושה את זה בכל פעם ואני מקבל פידבקים חיובים ואנשים מתלהבים מהברכות והכל , ובסוף מה?

בא אלוהים ומחרבן את הכל.
מה יש לך , תגיד לי? תן לישון בשקט .

הייתי מנחש שישנו איפשהו עולם מושלם.
עולם שהדברים כאילו מסתדרים יפה , בהיגיון , בשפיות ואילו העולם הזה , הוא מין עולם פילוט , עולם של הפסולת והשברים.

האמת שאני לא הראשון שהגעתי למסקנה הזו , פיליפ ק. דיק היה כאן קודם , בספר שלו "וואליס" ואני יכולים למצוא את הרעיונות האלו ביצירות אחרות של דיק כמו "בליידראנר" הדגול.

עם כל זה , ישנו דבר אחד שפיליפ לא ממש היה מודע אליו.
מישהו כאן בכל זאת עובד קשה , כדי לשפר את החיים שלנו. אני מדבר על הוליווד , שהיא קרן אמיתית של אור בעולם שעל פניו נראה יותר ויותר דבילי.
הנה , הם עושים חלק רביעי לסדרת הסרטים על נרניה.

זה הולך להיות יוצא מן הכלל.
יש עוד בשורה טובה, החלק השביעי של מלחמת הכוכבים יגיע למסכים באזור דצמבר.

ומה חוץ מקולנוע?
זה באמת תלוי באלוהים, ואני יודע שעד היום הוא פישל , אבל אולי הפעם הוא יקח דוגמא מהוליווד ויעניק לראוים מבינו, חיים ראוים לחיותם.

סתם, גם הוליוד מפשחת , תראו את "שודדי הקריבים" , רבע שעה של גאונות , וחמישה המשכים מיותרים.

טוב, אז כולנו מפשלים לפעמים, אבל בעיקר אלוהים , כי הוא באמת עושה מה שהוא רוצה ובדרך זה פשוט מגעיל.

יאללה בסטייל , אני בדרך לאומן.

אולי נראה אותכם שם.
שנה טובה טובה שתהיה.

פורסמה ב-11 בספטמבר 2015, ב-כללי, קולנוע ותויגה ב-. סמן בסימניה את קישור ישיר. 2 תגובות.

  1. מסכים איתך כמעט על הכל, חוץ מהעיניין הזה עם הוליווד.
    אני אף פעם לא בטוח אם המשחק שלהם באמת מעולה שם בהוליווד, או שזה שאני יליד הארץ מונע ממני לראות את ה"זיופים" של השחקנים באותה מידה כמו שאני רואה אותם על שחקנים ישראלים. אבל התסריטים שלהם כבר מזמן לא מפעילים עלי את קסמם.
    ואלוהים והעולם, אכן, מה שקורה בעולם שלנו תמוה ביותר, מכל זוית. מצב הביש של המין האנושי באמת מביש. כל שנותר לנו הוא רק לקוות שאנחנו אכן עושים את המיטב.

    אהבתי

להשאיר תגובה

