סוף הספר. סוף הסיפור.

זה פוסט שהייתי חייב לכתוב כבר הרבה זמן אבל לא יצא לי.
עכשיו הזכירו לי אותו לא מזמן.

ישנו הפרוייקט 929 על כל הפרקים בתנ"ך , שלוקחים כל פרק ופרק ומביאים אנשי רוח וכאלו שיכתבו עליו את האינטרפרטציה ותעזבו אותי.

אני לא שם, אני לא רוצה לדבר על האנשים האלו , כמו שאמר מי שאמר "לא בשביל זה הגעתי לברסלב".
אני מאמין שגם אם בנאדם מנקה את הביובים בגהנום , יש לו את האופציה להתקדם מילימטר מעל , להתקדם מילימטר מעבר.

זה מה שאני יודע ואם לא הייתי יודע את זה , לא הייתי עושה מה שאני עושה, לא כאן ולא בשום עולם אחר.

יש לכל בנאדם את השניה הזאת , לעשות את הצעד הנסתר , את הצעד הבלתי צפוי.
יכול להיות שהוא חולירע, זה לא קשור . "אל תתיאש מהפורענות" אמרו לנו ואני לא התיאשתי וישבתי ליד השולחן וראיתי אנשים שנשרפו להם החיים, כי הגיע להם. ימח שמם וזכרם.

לא קשור לכלום, לכל אדם יש הזדמנות.

אז למה ניזכרתי בפרוייקט 929 הזה?
כי עשו שם רעש מסיפור פילגש בגבעה והרעש הזה התגלגל כל מיני מקומות.
הסיפור הוא סיפור מאוד סקסי ועסיסי ואני לא אכתוב עליו כלום , כי אני כותב על מין ומיניות מתי שמתחשק ולא לפי פרשיות השבוע או פרוייקטים אינטרנטיים.

אבל הפתיחה של הסיפור מעניינת, אתם זוכרים "בימים ההם אין מלך בישראל – איש הישר בעיניו יעשה."


הפתיחה הזו , של הפרשה האחרונה של ספר שופטים הזכירה סיפור שקרה לי.
יש במאה שערים יהודי זקן אחד בשם יעקב אברהם. הוא חסיד ברסלב ויש לו דרכון אמריקאי. עכשיו מה הקטע של הברסלבים האמריקאים?

הרי הברסלבים הישראלים, ניסו כל הזמן להגיע לאומן לקבר של רבי נחמן ועד שנת 1988 , לא נתנו להם, אבל מי שהיה לו דרכון זר, נגיד אמריקאי או אנגלי , היה פשוט טס לאוקראינה ונוסע עד לקבר ולא עשו לו בעיות.

אז אותו יעקב, סיפר לי שהוא הגיע לשם הוא ראה בכל מקום תמונות ענקיות של מנהיג רוסיה דאז , ליאוניד ברז'נייב ואני אמרתי שאילו היה מגיע לכאן , איזה רוסי מהתקופה הזאת , הוא היה חושב שמי ששולט פה זו בר רפאלי.
האמת היא שבר רפאלי לא שולטת פה.
זה לא קשור לעובדה שבר רפאלי מאושרת, שבר רפאלי עושה חיים משוגעים. זה לא קשור לעובדה שעדיף להיות בר רפאלי מאשר להיות… כל אחד אחר בעצם.
היא לא שולטת פה, עם כל הכבוד.
האמת שהיא לא שולטת בשום דבר, נניח סתם, הייתי יכול לעשות קרחת היום.
הייתי יכול, בר רפאלי לא ממש היתה יכולה לעשות קרחת.
אבל עדיף להיות בר רפאלי מאשר לעשות קרחת וזה נכון תמיד.

כאן הלימוד הגדול,
זאת אומרת שהמסר שמקבלים אנשים שמגיעים לנתב"ג ורואים את הפוסטרים של בר רפאלי, זה שכאן אין שלטון.
אין שליטה, אין משילות.
זה בדיוק היה המצב בסוף ספר שופטים.
איש הישר בעיניו יעשה.
גם כאן אין שליט.
זה רק "כאילו" שלטון, זו מערכת אנארכיסטית מתנהלת. הגדולים טורפים את הקטנים או מנצלים אותם. נגיד הטייקונים של הגז. לא יעזור להם אם הם יבואו אליך הביתה יקרעו לך את הלשון מתוך הפה ויאכלו אותה. הם מעדיפים מלצרים ומלצריות ומפות לבנות וקוויאר ושמפניה.

אז הם לא יטרפו אתכם, הם רק יעלו מחירים ויעלו מיסים ויביאו סחורה סוג זבל לחנויות , כי ככה זה כשאין שלטון , החזירים עושים מה שהם רוצים.

נכון שיש משטרה, אבל המשטרה לצורך , היא מערכת מתנהלת . כן הם יכולים לעצור אנשים , הם יכולים אפילו להרוג אותם , אבל מה זה יעזור להם. לנגוע בטייקונים הם יכולים?

להוריד את מחירי הדיור הם יכולים?

זו המציאות מאחורי סוף ספר שופטים , זה לא שהורגים כאן אנשים ברחובות, אולי גם זה יגיע, אבל זה לא משרת שום אינטרס, אוקיי?

אילו היה כאן שלטון , הכל היה כאן אחרת.
מצד שני אצל ברז'נייב היה שלטון, מה זה עזר למישהו.

לכן אני חוזר להתחלה ואומר הצעד הבא יכול להיות נכון.
בשניה הזו שאני עוזב הכל ומסתכל על השמיים אני כבר בן אדם טוב יותר, אני לא עובד בשביל שום טייקון , אני לא נתין של שום מדינה, ואני לא נשלט , אני אדם חופשי.

זה לא משנה שום דבר ובכל זאת זה משנה, כי לקחתי משהו מהתוהו ובוהו, לרגע אחד יצאתי מהזרם, נפרדתי מהעדר , הוצאתי גרגר חול אחד מהפירמידה הגדולה של הסבל האנושי , של בית העבדים ההוא שנבנה במצריים ונמצא בכל מקום.

ואם שאלתם על המשיח, אז זה ככה, המשיח הוא כמו המשיח אז, הוא הרגע שהכל נופל של הפסוק "הטרם תדע כי אבדה מצריים? " בפרשת בשלח, אם יהיו מספיק גרגירי חול חופשיים הכל יפול , כי בית העבדים לא מבין את החופש, הוא לא מסוגל להלחם נגדו וכשיהיה מספיק וכשנהיה מספיק, הכל יפול.
נראה שמיים אמיתיים מעל ראשינו ולא תקרה אפלה.

פורסמה ב-11 בנובמבר 2015, ב-מדיטציה, קבלה ותויגה ב-, , , , , . סמן בסימניה את קישור ישיר. תגובה אחת.

  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    כשהטאו שולט אין צורך בחוקים
    הרגע הזה שהכל נופל, הוא יציאה מזרם אחד והתחברות לזרם אחר
    אין יחסי יותר מהחופש, עד כדי כך שאומרים שהחופש האולטימטיבי הוא שרות מרצון.

    Liked by 1 person

להשאיר תגובה

