שנה טובה שתהיה

אני אספר לכם דבר מדהים שקרה לי.
לפני יותר מעשרים שנה, למדתי יוגה אצל אחד , דוד הר ציון.
אחר כך דוד הר ציון שינה את השם שלו לרמי קרישאננדה , אחר כך הוא שינה את השם שלו ל"רבינו" והקים אשרם יהודי במצפה רמון, אחר כך הוא עבר להודו וכינה את עצמו פרבהוג'י והיום הוא מחזיק איזו קומונה באמריקה.

אבל אז, הוא סתם היה מורה ליוגה, בשם דוד הר ציון.
בקיצור,
כשהייתי לומד אצלו, הוא היה נעמד לידי , מביט בי במבט מעמיק ומפטיר הערות כמו "מעניין מאוד" או "כן, ככה בדיוק."
אני גם לפני עשרים שנה, היה לי כבר ניסיון עשיר עם גורואים וגוראואים למחצה ולכן לא ממש התרשמתי, ידעתי שכמו שיש אנשים שיש להם משיכה לגורואים, ככה יש אנשים שגורואים נמשכים אליהם.
לא נמשכים מבחינה מינית , חלילה, אלא יש אנשים כאלו, שכשגקורו רואה אותם, הוא מת לספח אותם אל חצרו, כי הם מתאימים לזה, הם בנויים להיות מרכיב מרכזי בחצר של גורו והגורו מבין את זה.

אני בנאדם כזה, וזו לא חוכמה גדולה. נראה לי שזה מולד.

בכל מקרה, על אף שידעתי שיש לי השפעה כזו על גורואים , מאוד נהניתי מתשומת הלב של דוד הר ציון.
אהבתי מאוד יוגה ואהבתי את כל הרמזים שלו על זה שפעם, בגלגולים קודמים הייתי אני מומחה גדול ליוגה ובגלל זה התנועות שלי כאלו מדוייקות.

מאז עברו הרבה שנים.
בערך עשרים שנה, הר ציון כאמור עבר הרבה גילגולים ואילו אני,
נראה לי שדי נשארתי אותו הדבר.

אממה, יוגה די הפסקתי לעשות מהרבה סיבות, חוץ מזה , אתם יודעים, יש לי ילדים, מתוכם אחד תינוק ויש לי עוד כל מיני דברים שאני עושה או שאני צריך לעשות ואין לי זמן.

אז דווקא אתמול, עשיתי את זה, כלומר הלכתי לשיעור יוגה, סתם יוגה לפנסיונרים בקנטרי של רמת גן והמדריכה שם לא הייתה גורואית אלא סתם בחורה בת עשרים וכלום שעברה איזה קורס ושכנראה למדה בתיכון הסמוך, ובטח גם תמשיך את חייה בתור מורה להתעמלות בתיכון ההוא או בתיכון אחר.

כמובן, גם השיעור שהיא העבירה , היה רחוק מאוד ממה שהייתי מורגל אליו בשמונה השנים שתרגלתי יוגה אצל הר ציון ואצל אחרים.

הקטע היה, שבסוף השיעור היא ניגשה המורה אלי ואמרה "נכון שזו הפעם הראשונה שאתה מתרגל יוגה?"

בהתחלה הייתי בהלם, ואחר כך נתמלאתי שמחה גדולה, כי הבנתי שביום האחרון של שנת 2015 , מודיעים לי מהשמיים , שאפשר באמת להתחיל מהתחלה.

זהו, אני אוהב מאוד את ראש השנה האזרחית.
בוא נגיד את זה אחרת, מרוב שאני שונא את ראש השנה היהודית, אני אוהב את ראש השנה האזרחית, כי בראש השנה האזרחית, אני די יכול לעשות מה שבא לי.
אני לא צריך לנסוע לאומן, לא צריך פרצופים של בעלי תשובה מול העיניים, אני לא צריך לישון במיטה מסריחה ומאולתרת ואני לא צריך לאכול זבל חרדי בהכשר הבד"ץ.

אז ראש השנה האזרחית הוא באמת אחלה.
מצד שני, אולי אולי אני כן אסע פעם לאוקראינה בראש השנה האזרחית, אותו חוגגים שם יופי.

אתם יודעים, ראש השנה עולה על הכל.
יאללה
תכלה שנה וקללותיה, תחל שנה וברכותיה.

קוראים אהובים, חברים וחברות, נתראה ב2016.

פורסמה ב-31 בדצמבר 2015, ב-מדיטציה ותויגה ב-, , . סמן בסימניה את קישור ישיר. 3 תגובות.

  1. Happy new year

    אהבתי

  2. אהבתי תמשיך לעשות לנו כיף

    אהבתי

להשאיר תגובה

