שנה באה שנה הלכה

כל כך מעט הזדמנויות יש לי כדי לכתוב פה , עד שממש ניכנסתי להיסטריה מהמחשבה שאני לא אצליח להרים פוסט לראש השנה.
חלק מאיתכם מכירים אותי הרבה זמן ואתם יודעים שכל שנה , לא משנה איפה הייתי , הייתי מאחל לכל קוראי וקוראותיי שנה טובה ומקסימה ומוסיף ברכות.

יש ברכה שהייתי חוזר עליה לעיתם קרובות והיא הברכה "שאף פעם לא תשאלו את עצמכם מה אתם עושים במקום הזה"

הפעם יש לי ברכה חדשה,
הלוואי שלא תהיו כמוני.
הלוואי שלא יעבור עליכם מה שעובר עלי.
הלוואי , הלוואי , איך הגעתי למקום הזה בכלל.

אנחנו לא עוסקים כאן בברסלב, זה ידוע , אבל אם כל זה רבי נחמן אמר "איך זה שיש מי שחושב שיש עולם הזה? הרי הכל גהנום"
ככה זה מרגיש.

אז זהו, שנה מתוקה ונעימה, האל הטוב ישמור עליכם מלהגיע למצבי.

אם כבר רבי נחמן, אם כבר ראש השנה, אני רוצה להעלות כאן איזה סיפור מאומן.

לפני כמה שנים הייתי באומן בראש השנה והתארחתי במלון של לנדאו.
כולם אוהבים את אבריימי לנדאו , אני הראשון, אדם מתוק ומקסים.
אממה אותה שנה לפחות הוא סגר עיסקאות עם כל מיני קבוצות של עארסים, השם ירחם.

עיקר שיחות המסדרון היו על קבורות חשאיות והעלמת ראיות.

עכשיו פושעים, הם לא כוס התה שלי , כאילו.

פושעים בדרך כלל, הם לא אנשים מגניבים בכלל , הם פשוט אנשים רעים וגסים שחושבים שהכל מותר להם והם לא מעניינים ולא כלום.

באותה שנה ביקרתי את יובל דיין
ומשום מה הוא היה בקריזה שאני אבוא לאכול עם החבר'ה שלו.
הוא נידנד ונידנד , בסוף אמרתי לעצמי שמקסימום יהיה לפושעים קצת יותר מקום ישיבה אצל לנדאו בחדר אוכל.

אז בערב השני של ראש השנה הגעתי אליו והוא היה אחרי נטילת ידיים ועשה לי פרצוף של "אני לא יכול לדבר, לך תמצא מקום"
הקיצר, לא היו מקומות.
הסתובבתי והסתובבתי ובסוף , אחרי כל מיני נדודים , הגעתי לאיזה שולחן בקצה שהיו שם כמה מקומות פנויים.

באתי להתיישב שם ופתאום קפצו עלי שני ילדים כאלו… איך אני אתאר אותם?
הם היו עם שיער ארוך , כמו נוער הגבעות , עם כיפות גדולות , רק לא היה להם קטע מתנחלי , אלא ההפך , היה עליהם מין קטע פלצני , כזה קטע של …. נגיד ההורים שלהם אומרים "אנחנו ממשיכים לשמוע ג'ז, למרות שחזרנו בתשובה"

כאילו, היה להם מצד אחד מראה מוזנח , מצד שני יהירות יאפית, ומצד שלישי מין ביריונות אנרכיסטית כזו של לעשות מה שבא להם.

אני מקווה שאני מוסר תיאור מוצלח של האפיזודה, כי הילדים המחורבנים האלו, התחילו לצרוח עלי, כל מיני תעקות בסגנון "זה המקום של יומי, זה המקום של כלומי" כל מיני צעקות כאלו והם גירשו אותי משם.

לא עלה על דעתי לבוא ליובל שישב כבר עם כל האצולה שלו והחברים שלו וכל המיזרוחניקים הכבדים האלו שהוא מתעסק איתם. התביישתי להקים אותו שיחפש לי מקום.

אז חזרתי לפאלנגות של לנדאו, והם אפילו הרגישו בחסרוני, שזה ממש מעודד.

בקיצור, עכשיו ראש השנה , עכשיו יום הדין.
אני בהזדמנות זו מנצל את הבמה הצנועה שיש להעביר מסר לשני הילדים האלו.
יומי וכלומי , אתם זבלים, אלוהים שונא אתכם ורבי נחמן שונא אתכם.

אף אחד לא צריך אתכם באומן , חבל שבאתם אז , אלוהים שיקלל אתכם , חלאות ופלצנים.

אמן.

בנימה אופטימית זו נסיים את הפוסט להפעם.

פורסמה ב-5 בספטמבר 2016, ב-כללי ותויגה ב-, . סמן בסימניה את קישור ישיר. 4 תגובות.

  1. קשה מאוד, מתסכל מאוד, שאנחנו היהודים, הג'וקרים בחפיסת הקלפים של האנושות, בוחרים להיות בדרך כלל ספרה שתיים או שלוש, או לעיתים רחוקות ארבע

    Liked by 1 person

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אולי זה רק בארץ

    אהבתי

  3. מדברים פה יותר מדי על יובל דיין ממה שהייתי מצפה. נכון שהוא מגניב והכל, ונכון שקשה מאד לשנוא אותו, אבל בכל זאת צריך להשתדל.

    הוא גם די נוראי בסך הכל, ראיתי שיעורים ישנים ביוטיוב וכולם מלאים במסרים סאבלימינליים מתנשאים.

    איזה כיף, צבעת לי את הפרצופי בצבע ארגמן.

    מה זה שמחת אותי בפוסט הזה. איזה כיף. הפוסט הכי טוב שלך עד עצם היום הזה. בדיוק בשבוע שעבר אמרתי את זה לעצמי הרבה, שבאמת נראה בחוש שכאילו העולם הזה הוא הגיהנום. שמח מאד שגם אתה מרגיש ככה.

    כשאתה אומר 'אל תהיו כמוני', אפשר שאתה מתכוון גם אליי? כי אמרת לי שאני יודע איפה אני מונח ושמצבי לא כל כך מזהיר.

    נורא רציתי לכתוב לך תגובה מלומדת על הפנטזיות שכתבת על ההלכה אבל לא מצאתי את הכוחות לכך. זה התבהר לי מאד בפרשות השבוע האחרונות. לא שזה משנה, יום אחד כולם יגלו את האמת. אני מאד עייף, ואפילו קשה לי להתפלל. נתת לי קצת כח, תודה לך.

    אהבתי

להשאיר תגובה

