בניגוד לכל ההמלצות

אתמול בלילה, בערך בשעה שלוש, התעוררתי והיו לי כמה עניינים שגרמו לי להיות עצבני.
אז כנגד כל ההמלצות , התרגלתי את טכניקת החושך.
זה עזר,

אבל יותר מזה שזה עזר

הייתה לי כניסה לתוך מין מרחב תודעה כללי.

כאילו, מרחב מחשבה משותף ושם הרגשתי כל מיני דברים שחשבו הסביבתי.

זאת אומרת, חשתי במחשבות של אנשים אחרים, חולפות לידי ויכולתי להאזין לכל מיני רסיסי מחשבות כאלו.
זה היה נעים, אם כי מוזר.

פורסם ב-13 בספטמבר 2016,ב-כללי. סמן בסימניה את קישור ישיר. 3 תגובות.

  1. אפשר פירוט על הטכניקה?

    אהבתי

    • טכניקת חושך היא הכי קלה. כל מה שהיא כוללת זה ישיבה נינוחה עם עיניים לקוחות בחושך מוחלט למשך שעה.

      הבעיה היא שחושף מוחלט קשה להשיג בימינו, ככה שהרבה אנשים היו רוצים מאוד לתרגל חושך אבל לא מתרגלים.

      אז מצאתי לעניין פיתרון.
      אני יושב בכסא נוח בחושך רגיל ועל הראש אני שם שקית קליפה גדולה, כמו אלו שמשתמשים בהן כשקיות לאילת, וקונים בכל חנות דת וככה יש לי חושך מוחלט מושלם.

      כמובן שבקיץ צריך לשים מאוורר או המזגן כדי לא להתבשל.

      אהבתי

  2. הסיבה שהתרגול אינו מומלץ , כי חושך אמור להיות טיבעי ואם מתרגלים אותו כל כך מאוחר, האור עשוי כבר לעלות.

    Liked by 1 person

להשאיר תגובה

