ראש השנה שלי עולה על הכל

איזו התקפה,
אפשר לחשוב, כאילו לא עזבתי את ברסלב , כאילו לא עזבתי את רבי נחמן , כאילו כלום לא קרה.
מה קרה?
אין אף אחד חוץ ממני?
איפה ארז משה חורון? איפה בן זונון?
מצאתם לכם באמת חובב אוקראיניות זעיר בורגני שיפיץ את הבשורה.

בסדר, בסדר, אני נכנע.
במסכת ראש השנה אומרת המשנה

ארבעה ראשי שנים הם: באחד בניסן, ראש השנה למלכים ולרגלים. באחד באלול, ראש השנה למעשר בהמה; רבי אלעזר ורבי שמעון אומרין, באחד בתשרי. באחד בתשרי, ראש השנה לשנים לשמיטים וליובלות, ולנטיעה ולירקות. באחד בשבט, ראש השנה לאילן, כדברי בית שמאי; בית הלל אומרין, בחמישה עשר בו.

מה אומר רבי נחמן?
זוכרים ? ראש השנה שלי עולה הכל
מי זה ראש השנה של רבי נחמן? א' בניסן לדוגמא, זה יום ההולדת שלו. ראש שנה אחר הוא לא ראש השנה שלו.
זה ראש השנה שעולה על הכל ראש חודש ניסן זה ברור , מה במילה "שלי" לא מובן.
אז כולם מבינים אחרת? אז למה מגיעים לאומן דווקא בראש השנה האחר?
כי תמיד לא מבינים את רבי נחמן.
כי כולם טועים בו, כי תורת ברסלב לא נועדה ללמד, היא נועדה להרוס.

עכשיו נשאלות שתי שאלות
1. מה אני ואתה ואתה ואני מבינים ברבי נחמן יותר מהתלמידים יותר מראב"ן ורבי נתן והרב מטשארין שהם חשבו אחרת?
התשובה פשוטה, מי שקרוב חוטף יותר.
מה רבי נחמן רצה? הוא רצה האנשים האלו שיגיעו אליו דווקא בראשון בתשרי, בזמן הרע בזמן החשוך. בחג שנקרא "כסה" בזמן הסתרת הפנים, ביום הדין הקשה.
"
הוא מכריח את התלמידים שלו לעוות את המציאות. הוא לא יישקר , הוא נותן לרבי נתן ולכל היתר לשקר במקומו, להביא את כל האנשים האלו אליו בזמן הכי מסוכן כדי שהוא יוכל לתקוף אותם, כדי שהוא יוכל לפגוע בהם , כדי שיוכל להזריע אותם , בהרס , בחורבן, בטירוף ואימה.

יש לי חברים שחזרו בתשובה, אבל לפני זה היו מהצד הנכון של המתרס, הם היו אצל הגורו, הם עשו מדיטציה. הם אמרו לי "אנחנו לא מבינים, אנחנו מגיעים לאומן בראש השנה, וכל החיים שלנו נהפכים".

בחייאת אבוק, זאת כל המטרה, אומן בראש השנה, היא כיתת יורים, היא מחנה השמדה. החיים שלכם נהרסים או מהר או לאט, אבל זה בכוונה, זה בזדון.
טחנות הצדק , טוחנות לאט אבל המשרפות עובדות.

שאלה שניה: יש אנשים שנוסעים לאומן בראש חודש ניסן, יש הרבה כאלו, גם רבנים גם אחרים והרי עכשיו ברור לנו שראש חודש ניסן הוא ראש השנה של רבי נחמן, האם אותם אנשים זוכים להגיע למדרגת "ראש השנה שלי עולה על הכל"?

כאן גם התשובה פשוטה:
מי שנוסע לא זוכה בכלום ולא יזכה בכלום, בגלל שכדי לזכות צריך להבין גם שזה ראש השנה של רבי נחמן. אבל אנשים לא חושבים שזה ראש השנה, הם חושבים שזה סתם יום הולדת לרבי נחמן, אבל שני הימים הם אחד.

עוד שאלה, שאלה אחרונה,
אומרים שיארצייט של רבי נחמן הוא למעשה בראש השנה באלף תשרי, בגלל שזה בי"ח תשרי , אז נחשב הילולה מראש החודש.

תשובה אחרונה ואני הולך,
כשרבי נחמן אמר "ראש השנה שלי עולה על הכל ", הוא לא ידע מתי הוא ימות.

הוא לא ידע, וגם אתם לא יודעים, אתם חושבים שאתם חיים , אבל זה זה כמו בסרט "מי רצח אותי" , זה כמו בספר "יוביק". אתם כבר מתים. אתם קוראים את מה שאני כותב, אבל אתם כבר מתים, הלך עליכם, הלך על כולכם.
אני לא אשם, אני רק השליח.

הוא חי שם, זה שחי שם. הוא חי והוא חי כדי לרצוח.

פורסם ב-28 במרץ 2017,ב-כללי. סמן בסימניה את קישור ישיר. 13 תגובות.

  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    בצאלאל היקר
    גם המתים חיים
    חיים ניצחיים

    אהבתי

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    ראה לדוגמא
    סיפרו החשוב של דר אבאן אלכסנדר

    אהבתי

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    ועל זה מדבר רבי נחמן הרבה
    מה חשוב?
    עלמא דאתא
    שכל יום האדם צריך לחשוב מהיהא סופו כאן
    ושבמובן מסויים החיים כאן (מה שאתה קורא מוות)
    הם צריכים להוות הכנה נאותה לחיים הנצחיים
    הכנה למידות האור שיש בחיים האמיתיים

    אהבתי

    • אתה יכול להאמין במה שאתה רוצה.
      אבל אני לא הגעתי כדי להתקוטט עם כל מיני בעלי תשובה שרוצים להשאר כלואים בתוך האשליות שלהם.

      נתתי לכם שירות.
      מה שתעשו איתו עכשיו זו הבעיה שלכם.

      אהבתי

  4. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    שאלה
    נשמה וקיום חיים נצחיים
    זה לא בסל האמונות שלך?

    אהבתי

  5. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    שאלה נוספות
    האם בראש השנה הקרוב לא תיסע לאומן כפי שאתה עושה מדי שנה בשנים האחרונות?זהו המבחן לגבי אמונתך בדברים שכתבת כאן
    תיסע או לא תיסע??????

    אהבתי

  6. לא אנונימי

    "כת אחרת אמרו, שאין הכבוד עקר התכלית, וחקרו שעקר התכלית הוא רציחה, כי אנו רואים שכל הדברים נכלים ונפסדים, וכל מה שיש בעולם: עשבים וצמחים ובני אדם וכל מה שיש בעולם, הכל צריך לבוא לכליון והפסד. נמצא שתכלית הכל הוא הכליון וההפסד. על כן הרוצח, שהוא הורג ומכלה בני אדם, נמצא שהוא מרבה להביא את העולם אל התכלית. על כן נסכם ביניהם שהתכלית הוא רציחה, ובקשו איזה איש שיהיה רוצח וכעסן ובעל קנאה ביותר, כי איש כזה הוא קרוב יותר אל התכלית (לפי דעתם הנבוכה), והוא ראוי להיות מלך. והלכו לבקש, ושמעו קול צעקה, ושאלו מהו קול הצעקה הזאת, והשיבו להם, שקול הצעקה היא: היות שאחד שחט את אביו ואת אמו. ענו ואמרו: וכי יש רוצח אביר לב וכעסן יותר מזה, שיהרג את אביו ואת אמו. האיש הזה השיג את התכלית. והוטב בעיניהם, וקבלו אותו עליהם למלך, ובקשו להם ארץ גורמת לרציחה, ובחרו להם במקום הרים וגבעות, שהוא מקום הרוצחים והלכו לשם וישבו שם עם מלכם"

    אהבתי

  7. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    רבי נתן לא כתה אותו גם בעברית?

    אהבתי

    • משתמש אנונימי (לא מזוהה)

      מקור המעשיות ביידיש.
      אם אני לא טועה, רבי נחמן התחיל לספר את המעשיות עוד לפני שהכיר את נתן מנמירוב.

      רבי נתן לקח את המקור ביידיש, ותרגם אותו לעברית.

      אהבתי

  8. לא הבנתי מה העניין. רבי נחמן פסיכופת? נוכל? או שעושה ניסים?

    מה הורס אנשים בהכרה ברבי נחמן ובעלייה לקבר?

    אהבתי

להשאיר תגובה

