שתי שאלות – תשובה אחת

שאלו אותנו שתי שאלות.
א. למה אלוהים קרוב יותר ליהודים ומתייחס ליהודים
ב. מה טעם החרדים מדברים על קדושה וטומאה

השאלות הן למעשה זהות, והתשובה אחת , הפרד ומשול.
תמיד שאנחנו מסתכלים על מציאות אנרגטית, אנחנו שואלים שאלה ראשונה והיא מי מרוויח מה.

נגיד, אם כל האנשים היו שווים, אם כל האנשים היו זהים, הייתי יכול להרוויח , אילו הייתי טוען שאנשים א' ב' ג' שווים יותר וכל היתר שווים פחות.
מה הייתי מרוויח?
הייתה לי היכולת להחליט את מי לקבל לקבוצה ששווה יותר ואת היכולת להמיר לטובות הנאה, לכסף, להשפעה, לכוח.

לא עשיתי כלום, נכון?

לא שיפרתי מישהו, לא בניתי משהו, רק יצרתי אשליה שישנה קבוצה טובה יותר ובאמצעות האשליה הזו אני מרוויח רווחים ממשיים. באמצעות האשליה הזו אני יוצר לעצמי יש מאין.
כמובן, שאין מציאות כזו של יש מאין.
היש הזה, הוא בא על חשבון האחרים, על חשבון שתי הקבוצות שיצרתי באמצעות הגדרה שיקרית.

זו הסיבה שהחרדים משתמשים במילים "טומאה" ו"טהרה".
אלו שקרים. הם יוצרים אשליה שהם יותר טובים, האשליה הזו מעניקה להם כוח, אבל הכוח הזה הוא גזל, הוא גניבה וכל מי שמאמין בהגדרות הללו, הוא קורבן לפשע.

האמת היא, שבתת מודע, האנשים מבינים שגונבים מהם, ולכן שונאים את החרדים, שונאים את היהודים. השנאה היא הדרך שהמערכת האנרגטית מפצה את עצמה על ההגדרה השקרית, על האבחנה המסולפת.

זו הסיבה לאמונה הזו שאלוהים אוהב את היהודים, שאלוהים עוזר ליהודים.
זה לא נכון, יש עמים מאושרים יותר, שלווים יותר.
היהדות היא סוג של טירוף, אבל צריך להבין שלאשליה יש תוצאות אמיתיות בסופו של דבר.
אני אמרתי בהתחלה , שאני הופך את ההפרדה שיצרתי לטובות הנאה ממשיות.
גם לשנאה יש תוצאות ממשיות.
בגלל שהיהודים היו שנואים, הם הפכו לערמומיים יותר, לנוקשים יותר, לחשדניים, לקמצנים, לפחדנים.
התכונות האלו, סייעו להם לצבור כסף והיום ישנה מציאות שבמקומות מסויימים היהודים עשירים מאוד.

הם לא עשירים בגלל שמלכתחילה הם יותר טובים, זה גלגול.

בגלל שהם טענו שהם יותר טובים, שנאו אותם, בגלל ששנאו אותם, פגעו בהם, בגלל שפגעו בהם הם נהיו ערמומיים וחשאיים וזה מה שהפך אותם לעשירים.

ככה נחשפים הרבה מאוד תהליכים במתיאות באמצעות ראיה אנרגטית.

פורסם ב-9 במאי 2017,ב-כללי. סמן בסימניה את קישור ישיר. 3 תגובות.

    • ברור שהשאלה מפוברקת.
      אשה של רב, אם חרדית לא מתבטאת בצורה הזו. המילים האלו לא קיימות באוצר המילים שלה.

      חוץ מזה, אין לי הרבה יותר מדי מה להגיב.
      קח מה שאתה צריך, באמת.

      אני פונאי, אני אושואיסט. אני לא מאמין בתא משפחתי כיישות רוחנית, אלא כיישות פורמאלית פסיכולוגית.

      קשה לנו להבין מהו עולם בריא מבחינת שיוויון מבחינת הזדמנויות.

      אנחנו רחוקים מזה.

      אהבתי

להשאיר תגובה

