מה נעים ומה נחמד

אז היום יום ההולדת שלי.
אני אנצל את העובדה שיש לי בלוג כדי לאחל לעצמי כמה דברים חשובים

אהבה, כסף, זמן פנוי, שלווה , בריאות ושמחה.

זהו, כמו שאומרת הבדיחה "המעט הזה שאתה מבקש היה מספיק לי לשישה שידוכים"

מה לעשות, יש לי דרישות.
לא רוצים, לא צריך, אבל אל תגידו שלא אמרתי.

פורסם ב-14 במאי 2017,ב-כללי. סמן בסימניה את קישור ישיר. 4 תגובות.

  1. מזל טוב. מאחלת לך אהבה, כסף, זמן פנוי, שלווה , בריאות ושמחה. ובנוסף- שהתורה תהיה לך סם חיים. ושהידע שאתה משיג יהיה לך מקור לעליצות פעולה ושחוק. https://www.youtube.com/watch?v=9Bjh7sGi4_I

    אהבתי

  2. מזל טוב

    אהבתי

  3. Happy birthday and all the best.

    אהבתי

  4. אמן.בשפע.
    מאמינה שיגיע לך הכל.
    שבת שלום.

    אהבתי

כתיבת תגובה

