ברסלב היא רעל

אומן
כשהייתי ילד קטן, ראיתי את הסרט בית מטבחיים 5.
הסרט מספר על איש אחד שנותק מהזמן, זאת אומרת, הוא אינו חי ברצף , אלא נע ונד לנצח בין רגעים שונים בחיים שלו.
כשהאיש נהיה זקן , הוא מתחיל להרצות לאנשים על החיים בהווה תמידי, כאשר הזמן לא מתקדם והאנשים חיים מחדש כל הזמן את אותו הרגע.
אז הוא אמר להם ככה "שלום ולהתראות, שלום ולהתראות, חבוקים לנצח"
אני לא יודע למה זה קרה. ישבתי על הספה בסלון בבית של ההורים שלי.
הייתי ילד.
כשהוא אמר "חבוקים לנצח" קמתי וצעקתי שלוש פעמים "ארורים לנצח, ארורים לנצח, ארורים לנצח!"
אף אחד לא שמע אותי אז, אף אחד לא שומע אותי עד היום.

עדיין אני צועק את אותו הדבר.

ברסלב היא רעל. היא תפגע בכל מי שיתקרב אליה.
היא תפגע בכם, היא תפגע באחרים.
יש אנשים שהיא תהרוג, היא הרגה המונים.
יש אנשים שכאילו יראו חיים , כאילו אוכלים, כאילו הולכים, אבל הם ארורים לנצח. הם מתים למעשה. בפועל, אותו הדבר שאנחנו קוראים לו חיים, לא קיים אצלם.

צריך לדעת קבלה כדי להבין את זה.
ברסלב היא נשק, רבי נחמן המציא אותו ואני לא בטוח בשביל מה.
מי היו האויבים של רבי נחמן? אברם טוען שאלו הרבנים. יכול להיות שרבי נחמן רצה להשמיד אותם , רצה להשמיד את היהדות הדתית. אולי הוא היה כמו קארל מרכס שכתב בשנת 1844 "אין מקום יותר ליהודים שהיו".
מרקס כתב את זה על החנווני היהודי בגרמניה, אבל אין הבדל גדול בין החנווני של מרקס לבין היהודים שהכיר רבי נחמן.
אולי רבי נחמן לא שנא את היהודים הפשוטים, רק את הרבנים, רק ההלכה.
אולי אני לא יודע, זה גבוה ממני.
אני רק יודע מה הוא עשה, הוא פיזר רעל, הוא טמן מלכודות . הוא הרג והוא ממשיך להרוג.

עכשיו אני יודע מה יקרה כאן.
יבואו אנשים ויתחילו להגיד לי שזה לא נכון.
יגידו לי שמחתני הקטינים מאומן, לא קשורים לברסלב שבברסלב יש אנשים נורמאליים, שהבעלי תשובה לא מבינים את רבי נחמן וכן הלאה.

תקשיבו לי טוב,
צריך להבדיל בין שני דברים.

תופעות כמו החתונות האלו באומן, צריך לגדוע, צריך להשמיד.
זה זיהום, האנשים האלו הם זיהום , צריך לפעול נגדם בנחישות , באלימות, הכל נגדם מותר.
מצד שני הם באמת לא מבינים כלום בברסלב, לא בליקוטי מוהרן ולא בספר המידות ולא בכתבי רבי נתן. הם לא מבינים כלום, ואף על פי כן רבי נחמן קרוב אליהם.
הוא פועל דרכם כדי להשמיד אותם , הוא רוצה ברעתם והוא פועל כדי לפגוע בהם.
זה לא שהוא רחוק מהם, הוא קרוב אליהם מאוד , הוא הסכין ששוחט אותם.
אילו הוא היה קרוב אלי ככה, כבר הייתי מת.

טוב, האמת שזה לא נכון.
מי שמבין בקבלה, יודע לצעוד יותר קרוב אל האש. האש שורפת אותו אבל הוא יותר מאומן, הוא רגיל בזה. זה גם עניין איזון, מי שמקבל השפעות אחרות, מקבל גמישות מסויימת ביכולת הספיגה של האנרגיות.

זה לא אומר הרבה לרוב האנשים, צריך לחיות את הקבלה הרבה שנים להבין את זה.
לפני יותר מעשרים שנה, הייתי מסתובב בסופרמרקטים , הייתי מסתכל על המדפים כדי להבין מה זה "אור ישר", הייתי הולך שעות ברגל כדי להבין מה זה "אור חוזר". זה לקח לי שנים, אבל רק ככה לומדים.

אלו המצאות של האר"י למעשה, הוא הצליח להגדיר את העולם באמצעות תנועות אנרגטיות. זה היה במאה השש עשרה, אף אחד לא הבין דברים ככה.

גם היום עם כל הטכנולוגיה, זה לא פשוט.

נחזור לרבי נחמן, הוא הבין את האר"י טוב, הוא ידע לקחת אנרגיות ולהכין מהן פצצות , את הפצצות האלו הוא פיזר מסביבו, כל מי שהתקרב חטף.
למה הוא עשה את זה? לא יודע, אולי הוא פשוט נהנה להשען אחורה ולצפות באנשים מתרסקים.
אולי רוצה לטהר את העולם מהאנשים האלו.

הם באים לצדיק לקבל תיקון, אבל התיקון היחיד להם הוא מוות.

שבת שלום שתהיה.

פורסם ב-17 במרץ 2017,ב-כללי. סמן בסימניה את קישור ישיר. 6 תגובות.

  1. אוהב היהודים.
    הורג את השונאים שלהם.בינהם הרבנים.
    והכל נסיון.
    מי שיחזיק באמונה באמת
    יזכה.

    אהבתי

  2. ומי שבא לקבל נחמה?מה איתו?

    שבת שלום🙏

    אהבתי

  3. צר לי שככה הרב יעקב ג'אן מתבטא, פעם הייתי מקורב אליו. בזמנו הוא עזר להרבה בחורים נפולים, והוציא מממונו ומרצו להצלתם.

    רבינו רצה להכניס דעת חדשה ישנה בעולם – תורה עתיקא סתימאה, ואמר שמשיח ילמד תורותיו, ושהן אתחלתא דגאולה. כל זה אמת, למי שיודע ללמוד בלי להפגע,ומי שנפגע…מגיע לו,כנראה שליבו אינו טהור והציץ במופלא ממנו.
    כל תורת רבינו מדברת מהפשטת הלבושין וביטול הקליפות בשורשן. היהדות של היום היא הקליפה הגדולה ביותר. אז יש כמה חמורים נושאי ספרים, שהלבישו את תאוותם, ואת השכלים המקולקלים שלהם, בתורת רבינו. סו פאקינג וואט?! למה יש מורה רוחני (חוץ מקרישנמורטי) שאין לו גיחזים, וקליפות שמסתירות את אורו האמיתי?
    אצל אושו לא נפלו חללים חללים?
    יש הרבה סיבות לקלקול, כמו שאין לומדים שבע החוכמות,או שמחפשים מתווכים לצדיק,או שפשוט לא יודעים ללמוד…בכל מקרה נשארים בהבנה מאד מצומצמת של המציאות,ותורת הצדיק,בלי שום יכולת בירור.
    וכבר אמרו "זכה – נעשית לו סם חיים, לא זכה – נעשית לו סם מיתה"

    אהבתי

  4. למה רעל?

    אהבתי

  5. מי זה אברם ?

    אהבתי

להשאיר תגובה

